2015年10月16日星期五

溫哥華有魔力讓人變得漂亮

巴黎:

原來很多Blog友都想我談下溫哥華的點滴,咁啱有朋友給我看一個短片,因此也和大家分享,筆者已經不只一次說溫哥華多靚女,這短片可能解釋到靚人可能真是發自內心的。

以下是一個美國人跑到加拿大和美國做的一個市民對待無家可歸者的實驗。

請留意1:15

看了這段影片後筆者感概良多,記得第一天踏進溫哥華前,我亦和大多數人一樣,被教育成認為無家可歸者是自己做成,而剛來到這城市時,未有職業,帶來的錢要預算,鋤開有血有肉,也從來都覺得自己很窮,有大條道理每次無家可歸者趁紅綠燈停車之際走到我車前求碎錢時,叫他們走開。

資本主義,多勞多得是最公平的制度,有勞有得,無勞無得就是了。

但唔知幾時開始,我會停下車把與家人早茶後打包的點心或車上的食物給常常在同一路口的無家可歸者,把褲袋或車內多餘的碎錢給超市門口或路旁的"他們",這個城市就是有一種魔力要你心甘情願地改變。

當全世界的政府在天橋底安裝尖石、公共長櫈安裝鐡支要趕絕他們的時候,溫哥華卻開始在公園的櫈上建一些雨檔,嘗試減輕他們本來每晩上已經極度難捱的一宿。

最不人道的倫敦設計師,無錢入箱咭你屁股,我覺得已經變態兼走火入魔,不如坐霸王櫈就射D箭出來要坐者變箭豬,苯!
大陸+香港都是如此"花錢"去整死無家可歸者,有無想過行車時意外上左去會好危險架,呢D係米叫做損人不利己,設計師有無睇過電影"死神再來了",你唔怕架咩?

全球只有溫哥華咁痴線在長櫈加一個活動雨檔,睇睇下又會覺得本來好似應該係要咁做架喎。


其實想一想又真唔洗做得咁絶,資本主義從來未有得到上帝授權批准,既然現在米已成炊,有錢既人用呢個制度殺曬,已經是制度的得益者,而無家可歸者係呢個制度唔夠玩,佢地都唔煩你,只不過是晚上在你用唔到的地方睡一覺都唔得?

.............

交易方面,換出了彩星、部分工商,換入農行,彩星多得間野不斷回購撑住,相對呢排跌得小,而D息和農行都差左舊,工商和農行就差半厘有多,假如1百萬本,一個收7萬,另一個收6萬5千,你買低息那間,想獲得同樣7萬,本金就要多付7萬7千元才能收回那5千元,呢排隻工商明顯硬過建行,你咁硬就換你,隻87001因為李超人的海濶天空不斷受壓,有8厘幾真係好扺,不過若直接在HSBC轉人民幣買,匯率勁差,以前就話由佢,而家幾舊水我都要同你計清楚,寧願係街對兌了人仔再入現金後至買,希望李生繼續比人插,插到9厘、10厘,等我低價入手支持你。





33 則留言:

  1. 只會聯想到一句說話-損人不利已

    回覆刪除
    回覆
    1. Tony CT2,以為睇唔到就當係無,其實係好蠢。

      巴黎

      刪除
  2. 回覆
    1. 又係返回政府既老問題,有時我地既社會真係要似番個人,唔好變成機器。

      巴黎

      刪除
  3. 照計美國各主要城市都會有個專俾Homeless逗留嘅區域,不過通常都係生人勿近嘅情況;塘人曾經夜晚誤闖過洛杉磯嘅Homeless區,感覺猶如Walking Dead 的情節。

    回覆刪除
    回覆
    1. 塘人兄,我一直覺得美國人是全球最善心捐助的人,統計亦顯示如此(因為錢多),但可能近年打仗打得多,D人充滿防備心,就覺得呢D事留比慈善團體搞。

      好多敗毒者會賣毒給Homeless,混在一起,於是我地就覺得危險,其實Homeless係好脆弱架。


      巴黎

      刪除
  4. 無論對方以前做過什麽不智的東西而變成露宿者,很同意做人不應落井下石趕絕人。對人無基本的關懷,有錢都無用。

    聖經舊約中,上帝要求以色列人要時常照顧貧窮人:「在你們的地收割莊稼,不可割盡田角,也不可拾取所遺落的;要留給窮人和寄居的。我是耶和華-你們的神。」(利未記 23章22節)

    雖然地主好像是賺少咗,但這規定很有人情味呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其它地方唔知,溫哥華係好實事求是,佢地好多係被証明過唔返正常人生活,一係就養住佢地,一係就殺鬼曬佢地,花錢整D鐡釘、石釘有乜意思。


      巴黎

      刪除
    2. 中國大陸就話自己系社會主義,其實專穩窮人笨。搞個的突出的石頭,就系維持所謂市容。

      刪除
    3. 不單大陸,上網一查,很多地方也是一樣。只有溫哥華別樹一幟。
      巴黎

      刪除
  5. 謝謝巴黎SIR提點,為何溫哥華有如此改變人心的魔力?

    回覆刪除
    回覆
    1. Wallace兄,有時太關注財務自由,反而會被制度改變了我地本來已有的選擇自由。

      巴黎

      刪除
  6. 回覆
    1. 70後兄,London那個設計真是好吾掂,點面對家人。

      巴黎

      刪除
    2. 估吳到英國會甘,好難理解。

      刪除
  7. 這位公園長椅設計師令大家了解何謂「設計」,大家也中了他設下的計,讓作品令別人產生反思,謝謝巴黎兄。
    http://www.meiwen1000.com/3g/list.asp?id=7108

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝自由一千萬兄的補充,若果如是就很值得大家深思。
      另一個倫敦設計,即使英國人自己都睇唔過眼
      http://m.mic.com/articles/90707/this-photo-from-a-london-luxury-building-has-started-a-human-rights-firestorm

      巴黎

      刪除
  8. 我不贊成响天橋底起針氈。但如果每天警察加食環署出動驅趕,露宿者也難久居。政府以開支角度出發,起針氈係一個一了不了的方法。同埋不宜用溫哥華跟香港比較,香港係金融中心,問題天天都多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 驃叔叔兄
      起針氈有點像把污垢掃到床下面, 容易自欺欺人. 沒有正視問題.
      其實溫哥華Homeless是非常多,尤其是Towndown, 但這并不影響遊客的觀感,
      我住那區政府也把其中1棟撥作可負擔出租屋, 有點像西九撥一棟出來打折出租給有資格人仕.
      又政府也不斷另外增加給貧窮人入住居所.
      當然各地方不同, 但好的東西就值得香港借鏡.

      巴黎


      刪除
  9. 想再補充一點,香港的露宿者不淨止「晚上在你用唔到的地方睡一覺」咁簡單,佢地會响天橋底建立自己的家園,種花,養狗,火水爐煮食......

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得無奈多過壓惡.和他們是被迫而不是不該這樣做
      但因爲我已受影響,不代表其他人的看法.


      巴黎.

      刪除
    2. 小弟曾在深水埗住過,隔一條就係通州街,天橋底住了不少露宿者,他們絕少被人趕。但如果天橋位於中產屋苑附近,情況就大相逕庭。警察或食環署收到投訴才會做嘢,香港公務員不會冇嘢做搵嘢做。針氈也可能係為選票請命的區議員的提議,路政署的公務員不會無端端搞花臣。香港係投訴之都,政府又弱勢。總結一句,香港很多市民,尤其是年輕人,一有問題就全都賴在政府頭上,未免太輕率了。

      刪除
    3. 與家人早茶後打包的點心或車上的食物給常常在同一路口的無家可歸者

      如果有露宿者在中產屋苑附近睡,不被趕已萬幸,還會祈望想你的有心人嗎?小弟認為香港最可惡的不是政府,而是人心。那種投訴文化比隨街吐痰,大小便為禍何止百倍。

      刪除
    4. 我昨日剛巧第一次路過通洲街天橋底及公園, 露宿者之多令我嘩然, 重點問題在:----- 我看出他們大部份是(曾經或現在是)吸毒者. 世事很奇妙, 我習慣用宏觀及同理心去看待世事, 家家有本難念的經.

      刪除
    5. 驃叔叔兄是有道理的,我住的屋苑隔兩條街其實是有給有問題的人居住,但大家相安無時,只是有時這些"居民"會在平台叫幾下。但我們反而嬲一些正常年青人夏天在屋苑樓下喝酒後大叫。

      這事令我想起十幾年青麗港城旁的中途舍被居民投訴。其實人地唔正常就可能是那些日日嘈的正常人引致。

      其實唔對路可以慢慢討論,又唔洗下下去到盡。

      巴黎

      刪除
    6. 自由一千萬兄,
      以整個系統宏觀去想,會從根源想辦法,解決問題的摃桿的力度會更大.

      巴黎

      刪除
  10. 露宿者霸佔公共地方,其實係違法,又會產生其他例如治安、衛生問題,政府應該幫佢地搵個居住地方,而唔係鼓勵佢地繼續露宿。
    加拿大地大人少,又有豐富石油資源出口,當然可以增加福利開支,如果咁有優勢既國家會出現露宿者反而先奇怪。

    回覆刪除
    回覆
    1. Fletcher兄,露宿算是違法令我想起"竊物者賊,竊國者王"呢句話,政府分地給新界土豪就唔算犯法,唉。
      加拿大人係唔夠香港人富有,但如果以心態計就佢地富有些。
      無論那處也會有貧窮的,因為貧窮就好似病一樣是避免不了,若認識到窮人就如病人,咁好多想法就會唔同左。

      巴黎

      刪除
    2. 此留言已被作者移除。

      刪除
  11. 其實唔對路可以慢慢討論,又唔洗下下去到盡。

    依家香港變晒啦,吓吓去到盡才是王道。你看淋液社工,打人七警,根本兩邊都罪有應得,乖乖接受法庭審判才是。偏偏還有咁多人去橕場,是非曲直不分,聲大多like才是「硬道理」

    回覆刪除
    回覆
    1. 驃叔叔兄:
      唔知幾時香港人變成咁,其實說句sorry 比想像中更容易,又易過。

      巴黎

      刪除
    2. 私煙bb個日系東區法院撐警,吳知道系米撐佢地打入。而家尼類人最得人驚。淋液和打人都有法庭去處理,做左就預左。

      刪除
    3. zh l兄,
      香港勝在私法獨立.

      巴黎

      刪除