2015年8月20日星期四

沽華寶

巴黎:

謝謝Chun Kei Leung君的引文"匿名報告",
呢份當然唔係那個引起我情緒反應的匿名留言。

呢次Blog友應該可以從筆者身上學到為何情緒是最大的敵人。
我中了那個恭喜筆者的激將法奸人堅計,幸好華寶只佔組合2%,蝕極有普。

對於出自善意提醒我的朋友我再次由衷感激。

對於惡搞君,筆者一定會以更小心繼續跑勝大市來報答閣下。

筆者1-4月回報21%,5月至今下跌12.75%,年初至今回報5.6%,與各blog友共勉!



 


















25 則留言:

  1. 巴黎兄,已放好個收息陣,何懼之,集中火力管理好倉內股。時間拖越長加之再投入,以後回報越大。
    共勉之。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我已由04年的公報起從新看一次,但我不想影響Hung Lam兄,你不妨買這本中文版Financial Shenanigans(財務騙局)看,下卷有關現金流的騙局,比較一下再作決定不遲。


      巴黎。

      刪除
    2. 多謝巴黎兄的指教,我會買financial shenanigans睇
      華寶我沽清了,利潤也近一倍。
      現在只集中一支主力內房股

      刪除
    3. 其實"匿名報告"很多地方在"財技騙局也有說,之前我係想唔通點解可以8年派58億息,無供股、借貸,70+億CFC的公司個柵到底是如何搭,現在知道了,真係幾絕,呢條女好野!

      巴黎

      刪除
    4. 「8年派58億息,無供股、借貸,70+億CFC的公司個柵到底是如何搭」
      期待巴黎兄可以出文講解,讓新手可以從中學習!感激。

      -小新的文

      刪除
    5. "匿名報告"原汁原味,小新的文可以直接下載,呢個Credit 是Chun Kei Leung君的。

      巴黎

      刪除
    6. http://stocknewscutting.blogspot.hk/2012/04/blog-post_24.html

      小新兄也可看這裡

      刪除
    7. 內房有興趣,有甚麼好機會,大家可交流。

      刪除
  2. 如果真沽出,我極之失望。
    你買入是認定財務估值理想,在基本因素不變下,你這有經驗兼價值投資者會隨意沽出。
    我相信是開玩笑。
    真心請教非說笑?當然我亦常投錯資金,最好亦會因企業競爭力證明不足下沽出,一般最少一年才下這決定。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔係好似其它九唔搭八見到佢股價跌就馬後炮話佢業績呀、價值改變呀的事後孔明的理由。我只係想說,因為我事前無查清楚佢多年前的往事,所以我是"完全"唔知佢既價值應該是多少,佢可以值,也可以唔值,因為我唔識。

      巴黎

      刪除
  3. 支持巴黎兄決定,覺得唔對路,自己錢走貨無可口非,市淡重有大巴平貨可選!

    回覆刪除
    回覆
    1. 是的,幸好隻隻股都勁跌,轉股無咁傷。

      巴黎

      刪除
  4. 想問一下巴黎兄Chun Kei Leung兄既匿名報告可以係邊到睇到? 似乎已刪去了?

    回覆刪除
  5. 早前睇黃生專欄,佢引述索羅斯說話,認錯要夠快,又要能夠原諒自己,並以認錯為榮。巴黎兄覺得唔對路,走得快好世界!

    華寶對我黎講太陌生,既然無陰陽眼分辨,它跌到幾殘都好,我都無辦法說服自己買。

    http://hd.stheadline.com/news/columns/320/20150617/342900/

    回覆刪除
    回覆
    1. 錯事點會係榮吖,我不知幾肉赤。

      巴黎

      刪除
  6. 回頭是岸,好事!
    點解唔用真身?巴黎兄太胸襟廣闊亦貴人善忘,當年超大現代(682)一役,不知將幾多由衷勸忠言全部剷走再禁言。算了吧,近四年來,見市好就重出江湖,但見你仍是假值投資者,一點都沒步過,可惜

    曾是閣下粉絲的匿名者上

    回覆刪除
  7. 還有,股市現熊象來入券商股,香港經濟剛由盛轉衰就撈莎莎,由衷一句︰睇路!

    回覆刪除
    回覆
    1. 另一個路人:莎莎比較難進入內地市場加上網購影響,同六福相比佢會慘好多,寧願等香港真係死氣沉沉先買都未遲

      刪除
  8. 匿名 在您的文章「沽華寶」留下新留言:

    欣賞有質素的爭論,讓大家齊齊進步,好似返回學校一樣(知識學習最豐富的階段)真係掂晒!看過筆者的投資分享(華寶),我也思考及覌察了很久,最後放棄,只因我對此股有懷疑。但十分欣賞筆者的無私,專業年報分析、及認真態度。相反不少專家不是得過且過,抱住搏大霧的心態;就是態度囂張,五行欠打!要找一些認真、真做、及誓要做好的投資人,又肯真誠分享,就好似發現頻臨絕種動物似的!加油啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 巴黎兄 , 我只很粗略的看了華寶的財務資料 , 加上現在的yield 是 11% , 一切 ratio 都很不錯

      這一刻我最擔心及關心的事 : 如果"匿名報告"的指控是真的 , 財務報表上完全沒有一點線索 ? 我們小投資者 , 跟本不可能去查廠 , 靠的就是一年2份的財務報表

      如果我嘗試不看公司名字去比較 285 及 336的 財務報表 , 相信336 都比較好 , 都的好恐怖

      刪除
    2. 所以我們千萬不要當number,而是當一真正公司看待,心態便會更小心。

      巴黎

      刪除