2015年8月27日星期四

中海油

巴黎:

中海油果然係三桶油之中最橫強,當全世界油公司甚至虧本年之時,上半年度佢居然能在平均57美元一桶油低價下賺約179億港幣。筆者還未看清點解佢的固定成本可以做到咁快縮減令每桶成本同樣下跌如此神奇。Blog友不妨拎佢來做練習。

4千5百億權益半年賺179億,一年三百億可期待,ROE是6.7%。現市值4千億回報有7.5%,底線都有咁既回報,佢盆數若果無玩野,前途無量!











20 則留言:

  1. 是否前途無限真是不知,講到尾,看油價。
    油價跌了一半,盈利能做到跌半,確實合格。
    想請教之前數年收購的海外權益,一般要否進行減值,或者是何時?

    回覆刪除
    回覆
    1. Goodwill 增減不會對盈利有影響。

      巴黎

      刪除
    2. 可否講多少少不影響原因?
      或者不只商譽,直接發覺之前收購的資產,當初估值是假設的油價水平而進行減值測試。

      刪除
    3. 可在站內尋找"巴菲特致股東信",他今年有説原因。

      巴黎

      刪除
  2. 我仍繼續持有883,今天股價的反彈讓我嚇了一跳。看了一下半年業績,讓我可放心繼續持有。近期油價繼續探底,未來只能審慎樂觀,暫時未敢貿然增持。半年業績有以下觀察,歡迎各blog友多交流:
    -產量增加補足油價下跌影響
    -成本控制理想,桶油主要成本41.24美元 (-4.5%)
    -稅項方面平衡了收入的減少 (應該是油價下跌令應繳暴利稅大減)
    -中國海域產量大幅增長 > 有利拉低成本
    -每股盈利0.33,派息率有buffer空間,仍能維持上年派息@ 0.25,如油價繼續於40-60唔上唔落都應該唔會大幅減派

    下半年工作重點: 管理層對降成本、增效益目標明確,而上半年亦反映管理層做到嘢!
    1. 降本增效
    2. 提高營運效率
    3. 保障安全生產

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝醉心兄資料,

      是否油價繼續於40-60唔上唔落唔會大幅減派,真的要看它的現金流才知。

      巴黎

      刪除
    2. 多謝見解!
      我還有時間看,可能待全年才詳讀。
      其中應該是增產補油價,一般公司執行此策略,最看是怎樣的因素?

      刪除
    3. 增產方面值得研究,對此我亦有個疑問:增產後會否賣唔出?

      刪除
    4. 諗住業績睇埋先決定咩位增持.派息有驚喜. 今日反彈真係嚇一跳.唉...越跌我先越開心, 唯有等.
      下半年油價由5x 跌去3x.希望仲有機會8蚊邊買.

      刪除
    5. 現金流、現金流、現金流。
      如果FCF拍住盈利,買入。
      否則等等。

      巴黎

      刪除
    6. 醉心兄:存倉升就代表唔多好賣,半年結唔覺佢升。

      巴黎

      刪除
  3. 林本利講左
    中海油業績好玩野
    上年賺752億,當中水份510億係廠房及生產設施資產重估升值利潤

    水份極重

    回覆刪除
    回覆
    1. 就咁睇又唔覺,有無林Sir條link ,等我看看邊度漏。

      巴黎

      刪除
    2. 林Sir/Imoney應該是忙中有誤,把人民幣x7.8轉成港幣,計大多了7.5倍。

      巴黎

      刪除
    3. 今早決定買入中海油。

      巴黎

      刪除
    4. 我反而留意到分部資料中的公司業務供獻利潤增加不少,非專業猜測可能是以下原因:
      1. 油價低迷稅項方面有著數
      2. 公司投資因A股大牛市獲利
      3. 公司以期貨對沖油價下跌風險,賺了一筆

      我對油公司運作亦不太熟悉,有待其他Blog友驗證及補充。

      刪除
  4. 巴黎兄你好,本人都有買你既書看,發現巴黎兄對價值投資有好深既體重,本人都好信奉價值投資,對883亦有一直留意,但本人對旗下既3983更有興趣,我由它2006年上市至今既財務數據做過詳細分析,發現現時3983業務主要受石油價格大跌,導致同石油好貼市既甲醇價格短期內急挫,甲醇業務稅前利潤率跌至同08年海嘯差唔多,而pb更係同08年海嘯驚人的相似跌穿淨資產兼試左上市以來最低pb,以你既書介紹格雷扼姆的pe*pb計,我買入價扣除所有減值項目得出只有唔超過13既安全水平,所以我入左,希望巴黎兄指教下,萬分感謝。

    回覆刪除
  5. 我不熟3983,所以難說,Ben Graham 的PE想PB《22是一個不要付'高價'的原則,但前題是你首先了解公司是否可以。

    巴黎

    回覆刪除