2021年12月31日星期五

2022年要做一條勤力的咸魚

據星爺的權威解釋,咸魚是一個沒有夢想的人。

筆者為何反高潮,要做一條咸魚?

是這樣的,我相信過去的一年,如果你有夢想,比如騰訊可以1000元,啊巴巴高高高,你或會感到,夢想的結局是惡夢,而好多時,這些夢想本來是人地發的,而你只是吾覺意路過看見人群聚集,聽到他們熱血沸騰談論科技股的夢想, On qq像中了邪就恰著跟住一齊發夢。

這就是科學界幾個世紀以來一直研究的“群眾集體發夢候群症”,科學家研究發現,這是由於LOA原因, 就是Law of attraction,  和LOL差不多,不要抱怨那個一年前在群組日日唱好某股的群友,雖然是他導你發夢,但他只是另一塊中了邪的磁石,如果你不是一塊鐵,你是不會被吸引後跟他過去一同做夢,和現在跟他一同做鵪鶉,靜到有関之前那個夢的任何野,一粒聲也聽不到。

你要原諒自己,就像你要原諒他,如果可以解釋,或許就是"股票市場就是這樣的"。

若你唔跟大隧,就會比人砌你丶夾硬安個什麼你out了,你好萌塞丶唔識野丶唔open等等。群眾壓力導了每個買股者發夢齊齊發,作死齊齊作。

買股大忌:

不要見到人話赚就扑埋去,人地噏乜春也関你鬼事。


買股最重要是赚自己的錢,

你識就下課畢業。

上年年底,筆者就話要買咸魚股搏私有化,結果就是本年度最多私有化發生。組合中4支持有的股被收購,和買入一堆垃圾股之後大反彈,本來以為可以過肥年,點知路過就死在高位買入兩支發夢股,嘔番一舊比佢。

我的組合本年仍有15%升幅,只是選科技股時完全和年初的節奏唔同的丶唔應該咁輸的每分錢都非常肉痛。

講了咁多廢話,筆者只是在年底總结時替自己高位買入的滴滴(血),和阿里爸爸(無媽媽)中招找籍口,花了很多時間去研究科技才發現,你買舊金保值姐,洗唔洗去上大學研究舊金的化學成份或採礦的科學方法呢?

便宜米就得囉,唔問呢個問題咪就係儍仔囉!

2022年又如何呢?

題目都講咗,做一條勤力的咸魚,唔發夢,買咸魚股,即係呀媽己經唔認得那些,因為只有跌到成條咸魚才能唔同樣丶呀媽才能唔認得,呀媽仍認到那種是唔夠的。

選咸魚股要有技巧,要唔生蟲丶夠咸和仍有陣陣香味那種,唔好買錯,也唔好好似要做咸魚科學家咁,在股票市場,學識睇數丶乜乜標科學家唔會令你赚錢,學識人性你就一定赚,唔係我講,餐餐都係咁。

任你乜Q科學家丶經濟學家分析師,自己點識野唱到天花龍鳳,咪又係高位買入,跌到咸魚時咪又係噏乜春要甩货,專家們PK曬之後咪又係大反彈。

唔好問我2022年科技股應否投資呢D咁概問題,早一排就聽見有人說:阿里己經唔同以前咁樣,唔知佢眼裡現在阿里是不是條咸魚,所以認唔到。

投資夠便宜就得,就係咁簡單。

最後筆者祝各位2022年咸魚番生,大賺特赚















14 則留言:

  1. 巴黎兄獨創"咸魚投資法"

    回覆刪除
  2. 巴黎sir,我都有睇你同鐘記,止凡的zoom meeting。我自己係覺得爸爸近段時間的價格可以一搏喔,但我持有好耐了,平均價170幾。當然啦,一定係有更好的選擇,又未必要選擇爸爸。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔止阿里,基本上所有中字美國上市,即使非科技股都一起生曬咸魚。

      刪除
  3. 提起鹹魚,就想起鹹魚雞粒炒飯,男人另一浪漫,祝博主2022年,新的一年,工作順利,身體健康。:)草上飛

    回覆刪除
    回覆
    1. 己經從草上飛兄的留言聞到一陣陣咸魚香味,正。
      祝草上飛兄2022年財源廣進,家庭健康快樂!

      刪除
  4. 恭祝巴黎兄闔府2022年新年快樂身體健康

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Ch Liu兄,祝兄2022年家庭健康快樂,恭喜發財!

      刪除
  5. 330 242 霉香鹹魚 白飯煮緊��

    回覆刪除