2009年8月21日星期五

選AIG的不是我,是Graham

巴黎:

AIG單日逐升21%,有Blog友讚我,並引信報的Link話市場認同我:
http://www.hkej.com/template/onews/jsp/detail.jsp?title_id=12776

巴黎不敢像某隻科技股的主事人般狂妄,事實上巴黎一直覺得,沒有Graham的真理,巴黎只會是蠢豬一隻,Blog友會覺巴黎肉麻,但如果你知道Graham有兩個徒弟將其兒子以Graham為名(其中一個是Warren Buffett的兒子),巴黎對Graham的尊敬,只屬小兒科。

回頭說信報呢篇文章其實唔係認同我,它只是邊隻升,就跟邊隻。文章一d都無講原因,這就如講大陸好好好,買乜乜股實好,接著某股票升,就猛認叻,提供D似是而非的原因無分別。

只能應用在一兩隻股票方法,不能應用在其它股票身上的不是投資,而是踫運氣。

我在Blog上提供的數據,一定是寫得下來,可用計算機計得出,並可以給任何人反證,而不會神秘莫測得我識。個個Blog友都可以挑戰我,因為只要他們在我提供的數據基礎上再進一步就可以比
我更有說服力了,如果他們因此而證明我計錯數,我"一定"認錯,以真金白銀買錯企業,輸錢的會是自已,我是沒有理由不重視以心給意見的朋友。

我得一對手,做唔到咁多,美股大把其它隨時有幾倍升的好野,AIG只是其中一隻,這類股票不用攪咁多像科技股的不知名、只有主事人才懂得欣賞,又唔話得比你聽的東西。我才是公司真正的老板(股東),主事人唔說服我,我又點會咁愚昧出錢比你舞呢?

我已選的股票對主事人的要求是好簡單,佢地只要記得番呢20年來係點搵錢就得,佢記得番,股票只須回番10倍P/E,我就賺幾倍,佢地20幾年來都做緊同一樣既野,你話佢地記唔記起呢?

我尚有隻美銀升了7成,我講明話佢會升得高過匯豐,但我一樣要有匯豐,點解?因為投資不能單講最巴閉那幾隻,無正常人會全副身家買一兩隻股就中,如果買一兩隻就中然後話如此類推會發到唔清唔錯你都信,我敬告你唔好買股,因為你太天真,分散留一手是合格投資人必做的事,即使AIG的Jackpot是20倍,但我仍適可而止,並且要不斷分散。

最好的投資方法,一定能應用在港股又得、美股又得、印度股又得、...乜股都得,甚至不分牛熊期,而唔係只能用在有羊群的地方。如果說兩句大陸好,copy番D管理層"tum"你的說話就當係要入市的鐵證,並飛身撲入去買都得,呢個地球就無人會去番工!

3 則留言:

  1. 後記: Blog友介紹我睇2005年巴老年報,咁好彩找到一段另一篇由被巴老收購的Maverick Forest River的呀頭Gardners Healine 的說話,他說巴老收購後對他講: "Keep doing what you've been doing", 但如果巴老同D科技股呀頭又係咁講就大鑊。

    回覆刪除
  2. 韶蓉合 xyz 曲盛泉 xyz資訊工坊 弓穎瑤 xyz軟體王 胥志軒 xyz軟體補給站 黨欣怡 xyz軟體之家 黃嘉慧 xyz軟體 浦彥均 xyz遊戲 瞿佩樂 xyz軟體銀行 人 xyz大補帖 家琳念 大補帖 jhk 軟體急先鋒 , xyz 步伶麟 xyz 滑文宣 xyz 陳智仁 大補帖 桑俊輝 大補帖 盛宏菁 遊戲大補帖 富佳琪 軟體大補帖 霍長明 遊戲大補帖 霍佳芳 繪圖軟體大補帖 濮善潔 軟體 宰怡均 軟體 靳怡妹 軟體 晁承昇 軟體 冶雅娟 軟體 王雅憲 軟體 詹盛奇 xyz 文雅富 xyz 牧冠雲 xyz資訊工坊 時敬倩 xyz資訊工坊 宰佩佩 xyz軟體補給站 索素喬 xyz軟體補給站

    回覆刪除
  3. 薊懿奇 xyz 郎逸玲 xyz資訊工坊 羅慧東 xyz軟體王 魚惠婷 xyz軟體補給站 戚志鴻 xyz軟體之家 紀怡雯 xyz軟體 歐陽俐全 xyz遊戲 蒲昭欣 xyz軟體銀行 人 xyz大補帖 惠雅正 大補帖 jhk 軟體急先鋒 , xyz 厙鴻玉 xyz 麻月禮 xyz 沈承聖 大補帖 尚嘉茂 大補帖 益昱毓 遊戲大補帖 郝國財 軟體大補帖 談文豪 遊戲大補帖 松俊男 繪圖軟體大補帖 蔔瑞昀 軟體 寇郁芸 軟體 步盈岳 軟體 鮑哲榮 軟體 茅祐喜 軟體 郎學易 軟體 賀承琴 xyz 仲裕弘 xyz 柳文君 xyz資訊工坊 淩堅瑤 xyz資訊工坊 糜均純 xyz軟體補給站 游佩甄 xyz軟體補給站

    回覆刪除